Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Αθήνα η γλυκούλα!



Αν με ρωτούσε κάποιος 2 χρόνια πριν τι μου αρέσει στην Αθήνα θα απαντούσα :''ΔΕΝ μου αρέσει η Αθήνα''.Τι βλακείες!Η Αθήνα είναι σούπερ!Πήρα τον χρόνο μου για να συμφιλιωθώ μαζί τις αλλά νομίζω πως την αγαπώ και λίγο πια!Παραδέχομαι πως η απέχθεια που είχα γι αυτή τη πόλη τόσα χρόνια,πήγαζε απ΄την υπερβολική λατρεία μου για την Θεσσαλονίκη και την Β. Ελλάδα  γενικότερα (δεν θα κάνω την βαρετή σύγκριση των δύο πόλεων!).Αρνούμουν να δεχτώ πως και η Αθήνα είναι ωραία και εδώ κάνεις όμορφες βόλτες και εδώ περνάς καλά.Δεν άντεχα τη τόση φασαρία,τους ανθρώπους που τρέχουν να πάνε στη δουλειά τους,την Ομόνοια που όταν σχολούσα  απ' το φροντιστήριο το βράδυ έβλεπα ανθρώπους να λιώνουν στα πεζοδρόμια,τα μεγάλα άσχημα κτίρια στη Κηφισίας,το ΚΑΛΗΜΕΡΑ που με δυσκολία λένε κάποιοι άνθρωποι,το ότι δεν γνωρίζω ποιος μένει στον από κάτω όροφο,την ανεμελιά που σου προσφέρει η επαρχία.Βαρέθηκα όμως να επιμένω σε κάτι που δεν με οδηγούσε πουθενά.Άφησα πίσω την εμμονή μου και ξεκίνησα με τους φίλους μου να περπατάμε,να χορεύουμε,να διασκεδάζουμε,να μεθάμε,να γελάμε,να αγαπάμε (σ)την Αθήνα!Ερωτεύτηκα το κέντρο της που παλαιότερα έβλεπα μόνο τα αρνητικά του.Από την γραφική Πλάκα μέχρι το φασαριόζικο Γκάζι κι απ' το mainstream Μοναστηράκι στο εναλλακτικό Μεταξουργείο.Τα ζωηρά μπαράκια στο κέντρο της πόλης που πάντα είναι ασφυκτικά γεμάτα από τυπάκια όλων των λογιών μποέμ,cool,ψαγμένοι,hipsters,σοφιστικέ.Η πλατεία Μοναστηρακίου με τους καλλιτέχνες που προβάλλουν την τέχνη που έχει ξεχυθεί στους δρόμους.Η Πλάκα,τα Αναφιώτικα που σε ταξιδεύουν κάπου ανάμεσα στα στενά σοκάκια της Σαντορίνης και τα πέτρινα καλντερίμια της Βυτίνας.Ο Κεραμεικός με τις ατελείωτες επιλογές του,τα μπαρκλαμπάκια για αυτούς του γλεντιού και τα κρυμμένα μαγαζάκια για τους πιο εναλλακτικούς.




 Τα ρετρό Εξάρχεια με τα παλιά βιβλιοπωλεία και τους ανθρώπους που έχουν πάντα να σου πουν ιστορίες που έχουν συμβεί σ' αυτή τη γειτονιά.Και το ξημέρωμα που σε βρίσκει στα ''βραχάκια'' στην Ακρόπολη,μια εμπειρία γεμάτη χρώματα.Αυτό το κέντρο δεν το αλλάζω με τίποτα!Κι ανακαλύπτουμε και την υπόλοιπη Αθήνα Καρέας,Βουλιαγμένη,Ηλιούπολη,Πετράλωνα,Περιστέρι,Χαλάνδρι και δεν τελειώνουν ποτέ οι περιοχές της Αθήνας.Ποτέ!Πάντα σου δίνει κάτι καινούριο.Μέχρι και σήμερα βρίσκομαι σε γειτονιές που δεν έχω επισκεφθεί ποτέ και όλες έχουν τα δικά τους κρυφά μυστικά που στα ψιθυρίζουν για να τις αγαπήσεις.




Εκπλήσσομαι απ' τους  ανθρώπους που βλέπω καθημερινά  που είναι τόσο ξεχωριστοί,τόσο διαφορετικοί πόσο με εντυπωσιάζουν!Στυλ που δεν θα μπορούσα να υιοθετήσω ποτέ αλλά τους θαυμάζω αυτούς που τολμάνε!Είναι ξεχωριστοί και το φωνάζουν!Και τα θέατρα και το μετρό και τα φαγάδικα και τα σινεμά και τα πάρκα και και και..Θα μπορούσα να μιλάω ώρες για την Αθήνα.Ποια εγώ!Που κάποτε απαντούσα πως θέλω να φύγω όσο πιο σύντομα γίνεται από δω να μη χάνω άλλο τον χρόνο μου σ' αυτή τη πόλη που σαπίζει.Πόσο χαίρομαι που έκατσα τελικά και την γνώρισα και την μαθαίνω ακόμα!Μέσα στην ασχήμια της είναι μια όμορφη πόλη!Ε!Και τι να κάνουμε κι αν έχει γρήγορους ρυθμούς!Εγώ δεν βιάζομαι και την καλημέρα μου την λέω φωναχτά!

11 σχόλια :

  1. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα και εδώ.
    Πάνω κάτω τις ίδιες σκέψεις είχα και εγώ αρχικά, μέχρι που ένας πολύ αγαπημένος φίλος αποφάσισε να μου την δείξει με τα δικά του μάτια . Ώσπου βρήκα γωνιές , μυρωδιές , χρώματα και ακούσματα που δεν πίστευα ότι θα βρω ή ότι μπορούσαν να υπάρξουν στην Αθήνα.
    Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tελικά πρέπει να δίνουμε παντού ευκαιρίες!Πάντα θα υπάρχει κάτι νέο να ανακαλύψουμε!Εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Καλορίζικο το blog σου Λένα μου!
    Το προφίλ σου -στο πλάι- εκτός από ενδιαφέρον, δείχνει και άνθρωπο με χιούμορ! Καλό σου βράδυ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Θα γελάσει και λίγο το χειλάκι μας εδώ πέρα!Καλό βράδυ! ^_^

      Διαγραφή
  3. αχαχαχα! Σόρρυ μόλις συνειδητοποίησα τον τίτλο του μπλογκ σου κι έλιωσα στα γέλια!
    Ευρηματικός!
    Να'σαι καλά κορίτσι μου!
    Τις καλύτερες ευχές μου για το μπλογκ σου που κάνει από ότι είδα baby steps!
    Φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωωω τι ωραιο μπλογκ
    χαίρομαι που σε βρήκα και εδώ
    η αθηνα είναι όμορφη αρκεί να μπορούμε να τη δούμε και να μπούμε στο mood

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mας δυσκολεύει λίγο αλλά όταν την βλέπω απ΄την περιφερειακή Υμηττού την ώρα που δύει ο ήλιος της τα συγχωρώ όλα!!

      Διαγραφή
  5. Έχει πολλές ζωντανές ομορφιές, λίγο ψάξιμο θέλει, είναι κάτι σαν τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πριν λίγο καιρό πήγα και εγώ Αθήνα έχοντας στο μυαλό μου αυτήν την χαοτική για μένα πόλη (μιας κ έχω μεγαλώσει στην μικρή Φλώρινα) που κάθε φορά που πήγαινα έβλεπα μόνο άγνωστους ανθρώπους, δρόμους, πολυκατοικίες και γκρι! Αυτή η φορά όμως ήταν διαφορετική! Είχα την τύχη να μου δείξει η Λένα, αυτή την άλλη γλυκούλα Αθήνα,και με έκανε να καταλάβω πως τελικά μέσα στο χάος υπάρχουν διαμάντια! Σ'ευχαριστώ Λελού μου για αυτή την υπέροχη εμπειρία ,και σε καμαρώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή