Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2013


Καλώς ήρθες Δεκέμβρη!

Δεκέμβρης σημαίνει Χριστούγεννα,πολύχρωμα φωτάκια παντού,γλυκά,ζεστά σπίτια,φαγητά,στιγμές με την οικογένεια, Αγιος Βασίλης,βόλτες στα μαγαζιά,δώρα.Τίποτα απ' αυτά δεν μου θυμίζει Χριστούγεννα πια.Ξέρω πως δεν είμαι ο μόνος άνθρωπος που τα Χριστούγεννα του φέρνουν θλίψη.Ίσως όλη αυτή η υπερβολή των γιορτών μου δημιουργεί έντονα το αίσθημα της μελαγχολίας.Λησμονώ τα χρόνια που πήγαινα σχολείο και πριν κλείσουμε για τις γιορτές πήγαινα με τη μαμά μου στο βιβλιοπωλείο όλο χάρη να πάρω χαρτόνια πράσινα,κόκκινα χρυσά και γκλιτερ όλων των ειδών για να φτιάξουμε στην τάξη δέντρα,'Αγιους Βασίλιδες και αστεράκια.Συναγωνιζόμασταν για το ποιος θα κάνει τα καλύτερα αστέρια,τα πιο ίσια.Τι ωραία που ήταν τότε!Περιμέναμε τα δώρα μας όλο αγωνία.Περιμέναμε την επιβεβαίωση πως ήμασταν καλά παιδιά όλο τον χρόνο.Υπήρχε μαγεία.Τώρα;Που πήγε η παραδομένη  παιδική μας σκέψη στην μαγεία των Χριστουγέννων;Φαντάζουν απλές μέρες που κάποιος τις άγγιξε και τους έδωσε περισσότερο φως,γλυκά πάνω στο τραπέζι και περισσότερες στιγμές με την οικογένεια.Δεν μου αρέσει να σκέφτομαι έτσι, όμως είναι αυτά που συμβαίνουν που δεν μ' αφήνουν να χαρώ.Δεν με ενδιαφέρουν οι γιορτές,δεν με ενδιαφέρουν τα δώρα θέλω μόνο να βλέπω ανθρώπους να χαμογελάνε από ευτυχία,αληθινή ευτυχία όχι την ψεύτικη,την φτιαχτή.Θέλω να βλέπω τους ανθρώπους στο μετρό όταν μπαίνω να χαμογελούν κι ας μην χαμογελούν κανονικά η ευτυχία και η χαρά βγαίνει από μέσα μας και ζωγραφίζεται με μικρές γραμμούλες στο πρόσωπό μας.Αρνούμαι να δεχτώ πως μας έκλεψαν την χαρά μας.Ας βρούμε τον τρόπο να κερδίσουμε πίσω την ευτυχία και την χαρά μας,να τις βάλουμε στο σπίτι μας και να αφήσουμε αυτές τις δυο μικρές κυρίες να κάνουν τα μαγικά τους!Αυτό για μένα είναι το νόημα των Χριστουγέννων και της ζωής ολόκληρης!

Χθες η φίλη μου,μου είπε πως όσοι άνθρωποι δεν αγαπούν τα Χριστούγεννα είναι κακοί άνθρωποι.Την ρώτησα αν εγώ είμαι κακιά και μου είπε όχι.Απλά στις οικογενειακές συγκεντρώσεις των τελευταίων χρόνων κάθομαι στο τραπέζι των μεγάλων.Φέτος τα Χριστούγεννα θα αλλάξω τραπέζι...!





3 σχόλια :

  1. Καλημέρα!!! Δεν θ'αφήσουμε κανέναν να κλέψει ούτε το χαμόγελο ούτε την ευτυχία μας... Θα τα περιφρουρήσουμε με νύχια και με δόντια...
    Κι όχι δεν είσαι καθόλου κακός άνθρωπος που δεν αγαπάς τα Χριστούγεννα... είσαι ένας κανονικός άνθρωπος... που αισθάνεται χαρά όταν ο ίδιος θέλει και λύπη όταν ο ίδιος θέλει... τα συναισθήματα δεν καλουπώνονται με στημένες μέρες και γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω λεω να αρχισουμε να πιστευουμε παλι στον αγιο βασιλη και ολα θα φαινονται σιγουρα πιο ομορφα...^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή